torstai 27. maaliskuuta 2014

Helppo pipo "nupsulla".


Tyttö aina vähän väliä pyytää mua tekemään itselleen jotain ja vähän aikaa sitten se rupes pyytämään pipoa "nupsulla". :P Elikkä siis tupsullista pipoa, ja siis siksi kun äidillä ja pikkuveljelläkin on nupsu. Siispä mä rupesin viikonloppuna tekemään tällä ohjeella ihan yksinkertaista pipoa, kun sopivasti oli tota Novitan Hile-lankaakin. Tosi mä kyllä tein paksummilla puikoilla.. Eilen sain sit aikaseksi tehdä sen nupsunkin (vaikka oon kyllä tosi huono tekemään niitä tupsuja) ja sitten leikkipuistoon mennessä kuvattiin pipo. :)


Näyttää ehkä vähän hassulta kun tuolla pipon alla on ponnari.




Aurinkoista torstaita! :)

2 kommenttia:

  1. Ihana! Ellen kertoi mum mulle,et äiti lupas tehdä sille olin kuulevinaan,et nuksu pipon. Kiva kun teit ja se on söpö:)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ilahduttavat! :)