sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

#satasyytäollaonnellinen: 10. Sisko.

Numero 10 on

sisko!

Mulla on maailman paras sisko, oikeesti. Moni saattaa luulla että niillä on maailman paras, mutta mä satun tietämään että mulla on maailman paras sisko! ;)

Mun sisko on aina, ihan aina, mun tukena, vaikka sillä olis itellä mikä tilanne tai mitä vaan, niin aina. Se oli jopa tytön synnytyksessä mukana, ja olinkin sit niin rento että vaan naureskeltiin ja juteltiin kaikkea (toki loppupuolella myös itkettiin ja panikoitiin, mut siinäkin sisko oli paras rauhottaja).. ;) Mä voin luottaa siihen jotain 158%:sti, en tiedäkkään oikein keneen luottaisin samalla tavalla. Siksi tiedän että se hyväksyy mut ihan aina, vaikka oliskin eri mieltä mun kanssa jostain asiasta tms, niin se silti antaa mun olla just sellanen ku mä oon. Uskon ja luulen tietäväni että luottamusta löytyy myös tähän suuntaan, ja siksi meillä onkin niin helppo olla toistemme kanssa ja voidaan puhua mistä vaan. <3 Ja varmaan aika monista asioista ajatellaankin samalla tavalla, niin mikäs sen helpompaa ja kivempaa, mutta ihan hyvin voidaan myös olla eri mieltä eikä niistäkään tarvii olla hiljaa.. :) Tiedänkin myös että sisko mut aina tarpeen vaatiessa palauttaa maanpinnalle tai sanoo tarvittaessa suoraankin (varsinkin nuorempana :D), siskolla on myös sellanen kyky että se tietää aina jos on jotain mitä en kerro, se huomaa sen musta samantien, ja jo senkin takia tulee sit yleensä kerrottua aika paljon.... ;)

Nuorempana tosin ei oltu ihan näin läheisiä, ainekaan tällei hyvällä tavalla, vaan jaettiin yhteinen huone ja tapeltiin aina! :P

Mutta siis ehdottomasti parasta siskossa on se kuinka helppo on olla sen seurassa! Ja se kuinka se välittää ja huolehtii toisista, aidosti. <3 On rehellinen aina, eikä esitä yhtään mitään. Kuuntelee aina kun tarvii, päästää toisesta korvasta ulos ne mitkä pitääkin ja kommentoi tarvittaessa ja neuvoo jos pystyy, usein kyllä osaa - juuri oikein. :P

Mutta yks vähän huonompi puoli siskossa kyllä on; se ei arvosta itseään tarpeeks, tai siis ei se osaa vaatia itelleen mitään muilta, vaikka antaa aina itestään niin paljon. :( Ansaitsis kyllä ihan kaiken, huippu tyyppi, ja niin rakas! <3 Siks mua harmittaakin ihan älyttömästi meidän välimatka ja se ettei voida enää nähdä usein! :( Nytkin olis niin ihana jos voisin vähän vuorostani auttaa siskoa ja sen perhettä kun siellä elellään loppuraskautta ja vauva-aikaa... <3 Mutta ehkä jotenkin voin jossain välissä auttaakin toivottavasti..

Kuva napattu täältä.

Oon myös tosi onnellinen mun muista "siskoista", siis "ihankuoltaissiskoja"-sielunsiskoista, kuten ihana ystäväni J<3 ja sitten avioliiton kautta tulleista siskoista kuten läheinen ja tärkeä veljeni vaimo (jonka kanssa ei välttämättä olla aikoihin yhteyksissä mut sit kun jutellaan niin puhutaan tosi syvällisistä asioista ja ollaan hyvin samoilla aaltopituuksilla :)) ja todella mukava ja kokoajan läheisemmäksi muuttuva mieheni sisko! :) Mahtavia naisia kaikki! ;)

Huippu ihanaa on myös kun sisko ja "siskot" saa vauvoja, meinaan kaikki nää neljä on aikalailla vauvatouhuissa just nyt! ;) <3 Yhdellä syntyi vauva viime vuoden puolella (ihana pieni kummityttömme! <3), yhdellä syntyi vauva tällä viikolla (onnea vielä, niin ihanaa! <3 :)), yhdellä syntyy tässä ihan lähiaikoina (jännittää! ;)) ja yhdellä syntyy sitten vuorostaan kesällä.. Eli aikamoista vauvojen tuoksua ja ihastelua ja ihmettelyä luvassa siis, ihanaa! :D <3

2 kommenttia:

  1. Eihän tähän voi muuta sanoa kun kiitos! <3
    Ja muistella niitä aikoja kun käppäilit useemman kerran viikossa meille kaffelle. Toista se on nykyään. Onneksi on puhelimet! :)
    -H-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos itelles vaan kun oot niin huippu sisko, ei se oo mitenkään itsestäänselvää! ;) <3 Ja niinpä, oli kyllä ihan parasta kun pääs aina kävellen vaan teille tms! <3 Mutta joo eiköhän tässä puhelimen avulla jotenkin pärjätä... :D Kun ei muutakaan voi.

      Poista

Kaikki kommentit ilahduttavat! :)