sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

#satasyytäollaonnellinen: 9. Shoppailureissu Tallinnaan.

Tai oikeastaan onnellisuutta minussa aiheutti tällä kertaa

shoppailureissu Karnaluksiin! ;)


Olin siis Tallinnan risteilyllä perjantai-illasta lauantaihin (sain vähän lapsivapaata) ja kaikkein parasta reissussa oli kun mentiin Karnaluksiin - mikä "karkkikauppa", oikea neulojien aarreaitta! :D Oli se reissu tietenkin muutenkin ihanaa vaihtelua, leppoista oloa ja kaupoissa haahuilua ja jutustelua ym.. :) Ostin lähinnä suklaata ja lapsille tuliaisleluja laivalta (noi Schleichin eläimet on ihania) ja sitten tietty ne Karnaluksin ostokset.



Mua muuten nauratti ihan hulluna kun tajusin että oon oikein suomalaisena liikenteessä - ostin melkein vaan Novitaa sieltäkin, mut kun oli niin paljon halvempia ja aina yhtä ihania! :D Ja sit lisäks kai saksalaisia lankoja vähän.. Kuvat on siis vaihteeks huonoja kun otin ne heti hytissä puhelimella kun en malttanut odottaa...



Lankojen lisäksi ostin isot koristehakaneulat, sormustimen tyyppiset suojat (usein alkaa sattua sormiin neuloessa ja oonkin miettinyt et tarvisin jotkut tommoset), lyhyet bambuiset ja ruusupuiset (oon niin halunnut kokeilla!) sukkapuikot ni ei tarvii aina kilometria liuttaa niitä silmukoita ennen kuin puikko loppuu :D ja sitten kaks virkkuukoukkua, joissa on muuten valo, jee! ;)

Voi vitsi että siellä olikin hirveät määrät ihania puikkoja ja koukkuja ja kaikkia tarvikkeita! Olisin halunnut vaikka mitä, ja ainekin tutkia ja ihastella niitä paljon kauemmin, mutta ei aika ihan riittänyt. Päätettiinkin että mennään kyllä uudestaan vaikka syksyllä, ja mennää sellaiselle päiväristeilylle niin on sit siellä maissakin enemmän aikaa (eli Karnaluksissa).. :P


Oon kyllä tyytyväinen mun ostoksiin ja osa on jo päässyt käyttöönkin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ilahduttavat! :)