torstai 3. huhtikuuta 2014

#satasyytäollaonnellinen: 11. Kokkaava mies.

Mä en oo mikään kokkaus-intoilija, enemmänkin tykkään leipomisesta, ja mulle ruuanlaitto on lähinnä sellasta pakollista. Iso syy siihen on varmaan se kun ei voi tehdä sillon kun siltä tuntuu, vaan olis pakko tehdä ne just sillon kun on ruoka-aika tai lapset tai ite nälkänen. Kyllä mä silti tietysti jonkun verran teen ruokaa mutten siitä erityisesti nauti ja teen sellasia perushelppoja ja nopeita ruokia.

Siksi mä oonkin niin onnellinen kun mulla on tommonen ihana mies kuka tykkää, osaa ja viitsii tehdä ruokaa! :) Se aina tutkii uusia ohjeita ja miettii mitä niistä tekis, tai kehittelee kokonaan uusia reseptejä tai kokeilee jotain ohjeita muunneltuina. Myös ihan perus ruokaa laittaa tietysti välillä ja siitähän kaikki tykkää! Erityisesti mä kuitenkin tykkään kaikista kastikkeista, mitä mies jaksaa hartaudella ja rauhassa väsäillä ja kokeilee aina uusia variaatioita niihin, ja sitten siitä että se jaksaa kokeilla ja kehittää aina kaikkia kasvisruokia, tai kasvispainotteisia, koska ite en niistä yleensä oikein mitään hyviä ruokia keksi, vaikka haluiaisinkin syödä paljon kasvisruokia.


Mä en ole hirveesti ruokakuvia ottanut, mutta tämmönen kuva löytyi koneelta, vaikka nää syömiset ollaankin itseasiassa yhdessä tehty... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki kommentit ilahduttavat! :)