tiistai 10. kesäkuuta 2014

#satasyytäollaonnellinen: 26. Onnistunut viikko.

onni on pienissä hetkissä



... Ja viime viikolla niitä hetkiä oli paljon.

Tyttö oli koko viikon maalla mummulassa, ja vaikka ikävä oli kova, niin myös hiukan helpommasta arjesta osas nauttia. Ja muuta touhua oli paljon, ainekin verrattuna normaaliin arkeen..

Minulla omaa aikaa, miehellä omaa aikaa niin että olin pojan kanssa kaksin, meillä kaikilla kolmella yhteistä aikaa, ja iltaisin miehen ja mun aikaa.

Kivaa tekemistä, erilaista tekemistä, ihania ihmisiä, herkullisia ja inspiroivia hetkiä, hyvää ruokaa, kotoilua, uusia ajatuksia ja suunnitelmia, hiljaisuutta. Luontoa, aurinkoa, nukkumista, käsitöitä.

Voiko enempää pyytää?
Minä en pyytänyt, vaan olin onnellinen.

Ja sunnuntaina tuli tyttö kotiin. <3











Ihania hetkiä loppuviikkoon!

2 kommenttia:

  1. Ja mummulla on nyt hillitön ikävä sitä pientä mummun muru tyttöä,kun palutimme sen kotiin viikon laadukkaan aivan ihanan yhteisolon jälkeen:)

    VastaaPoista
  2. Uskon, mutta kohtahan te taas näätte/nähään :)

    VastaaPoista

Kaikki kommentit ilahduttavat! :)