tiistai 11. maaliskuuta 2014

#satasyytäollaonnellinen: 8. Mini-neulomukset.

Ihanaa on se kun oma rakas ja tärkeä nukke


on nyt omilla ihanilla lapsilla leikeissä



ja saa vieläpä neuloa sille pieniä söpöjä vaatteita. <3


Siksipä kahdeksas syyni olla onnellinen on

mini-neulomukset. :)

On meinaan niin kiva neuloa jotain pikkujuttuja; ne valmistuu nopeasti, on söpöjä, tuottaa iloa sekä itselle ja lapsille ja niihin saa vielä hyvin käytettyä kaikkia pikkusia lankajämiä! ;)


Noi miniatyyri-junasukat tein 3päivää ennen kuin poika syntyi, eli puoltoista vuotta sitten, mutta nyt viikonloppuna huomasin että nehän käykin vielä paremmin tälle mun vanhalle mininukelle, kuin sille mille ne olin tehnyt, ja siitä innostuneena neuloin sitten samalla tyylillä lapaset ja pipon nyt sille kaveriksi.. :P Lapasten väliin virkkasin vielä narun ettei ne kadota toisiaan kun on niin minit.

4 kommenttia:

  1. No on kyllä minit! :)
    Ihanat!
    Hanna

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat söpöliinit! millä sä neuloit noi? Mä nimittäin oon nyt neulonu coctail/hammastikuilla barbeille säärystimiä ja niitä on kyllä tosi iva tehdä:) T:ä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein kyllä ihan vaan 2,5 puikoilla :) Ja kiitos!

      Poista

Kaikki kommentit ilahduttavat! :)