keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

#satasyytäollaonnellinen: 29. Lankalahjoitukset.

Muutama viikko sitten ostin 3 kerää lankoja, kun sain halvemmalla ja tiesin jo ostaessa mihin ne käytän.. Sitten heti sen jälkeen (samana tai seuraavana päivänä) sain äidiltä jonkun verran lankakeriä, mitkä sillä oli ylimääräisiä tai ei ollut käyttötarvetta niille. :) Ja sitten vielä pari päivää myöhemmin sain kassillisen  lankoja siskolta (lähinnä seiskaveikkaa ym) kun ei sillä kuulemma ole käyttöä niille nyt... :P Olin niin onnellinen, kuin mikäkin juhlapäivä! :D Tosin ehkä olis voinut jättää ne mun kolme kerää ostamatta (varsinkin kun siskolta saaduissa langoissa oli yksi sama ja samanvärinen kun mun ostama ;)) mutta oon kyllä iloinen kaikista mun uusista langoista! Lankavarasto vaan kasvaa, jee!

 Ite ostin.

Äidiltä, nää oli hyvät kun noita Hile-lankoja mulla oli ennestäänkin samoja värejä. :)

Siskolta, 7 pikkusen vaan vajaata kerää 7veljestä-lankaa ja sitten muutamat muut ihanat! Joukossa myös yhet sukkapuikot.. :)

Kaikki uudet..

Ja lopuksi tietty vähän innostuin ja kävin läpi ja järkkäilin kaikki langat (tuolla vihreessä korissa on myös, mutta valkonen on tyhjä).. :P


2 kommenttia:

  1. no niin, ei muuta kuin neulomaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep jep, helteellä aika hikistä hommaa ja kun lapset on vähän vauhdissa ni aika hankalaakin, mut oon silti joka päivä kyllä yrittäny neuloa ;)

      Poista

Kaikki kommentit ilahduttavat! :)